Dag 16 van Penag met de boot naar Langkawi

2 augustus 2011

We moeten al om 6.15 uur op ik denk dat veel van onze nederlandse vrienden zelfs nog wakker zijn.
Dit om op tijd de boot naar langkawi te halen die ons in 3 uur op zee naar de laatste bestemming gaat brengen.
De bootreis verloopt voorspoedig gelukkig maar want we waren op een heftige reis voorbereid.
Bij onze zitplaatsen was het erg koud, wat is dat toch met die Maleisiers die menen overal de airco op 19 graden of minder te moeten zetten.
Maar gelukkig kon je ook bovenin buiten zitten, daar was het heerlijk toeven en je kon lekker weg kijken.

Het hotel ligt prachtig aan het strand grenzend langs de jungle. De kamers zijn wat minder zeker het sanitair laat wat te wensen over. Maar daarintegen is het zwembad weer geweldig. we maken er een rustige middag aan het starnd van en de kids laten zich de zee in gooien op een bananenboot.
Verder gaan de jongens vroeg slapen want het vele reizen begint erin te hakken.

1. Jacqueline:
    2 augustus 2011
    Weer genoten van jullie verhalen en de foto's. Schattig die aapjes.
  2. peterseli:
    Hay 4Jees!
    In het begin van jullie reis las ik wel een wat...maar nu heb ik alles in 1x gelezen & ben dus helemaal bij! Het is werkelijk heel bijzonder om zo op deze manier te mogen "mee-genieten" Hoe is het met de enkel van MaSnoopy? Daar niks meer over gelezen, dus dat zal wel goed gaan ;o) Durven jullie alles te eten? Of laat je ook wel eens eten "links" liggen omdat het er op de een of andere manier niet echt aantrekkelijk uitziet?!

Ik kijk uit naar jullie volgende verslag-dag...zal zeker niet zo lang meer duren?

Liefs Selm@
  3. Yvonne:
    2 augustus 2011
    hoop dat Jasper alweer wat beter is . hele mooie fotos bewonderd en de mooie verhalen weer gelezen.
  4. Maria:
    Hoi alleviertjes
    Fijn dat de boottocht rustig was. Is Joris ook weer fris en fruitig?
    Wij hebben het hier in Bergen op Zoom ook erg naar ons zin. Vandaag een heerlijk cacherondje gefietst, het leek de turbo wel.~~~~~17~~~~~ Maria helaas geen een , wel een lekkere lunch! Bijna net zo lekker als jullie hapjes.
    Nog fijne laatste dagen , een goeie reis terug en tot zondag.
    Maria en Anneke
  5. wendy:
    3 augustus 2011
    Tjonge, jullie maken een hoop mee. Hier gebeurd ook vanalles maar helaas is de internetverbinding redelijk bagger waardoor ik wat achterloop met onze blog. Maar dat gaat goed komen.