dag 2 aankomst Kuala Lumpur

19 juli 2011 - Kuala Lumpur, Maleisië

Om 15 uur zijn we na een lange vlucht geland in Kuala Lumpur.
Met weinig slaap tijdens de reis dus de oogjes zijn best klein.
Al snel maken we kennis met Karin de reisleidster en William de locale gids die we ook Willy mogen noemen.
De bus die staat te wachten ziet er vrolijk uit beschilder met bloemen, het is een uurtje rijden naar het hotel. Onderweg krijgen we een welkomstwoordje door Willian en Karin. De kinderen zijn er erg verbaast over dat er geen riemen in de bus zijn en ze hebben dan ook meteen moeite om te blijven zitten.
De bossen zien er al heel anders uit, plambomen ipv dennen. Verder zien we onderweg vooral veel nieuwbouw.
in het hotel gaan we snel douche, heerlijk na zo'n lange vlucht. Dan met de hele groep bij de chinees eten waar anders als je in een chinatown zit.
de reisleidster zorgde ervoor dat de tafels vol kleine hapjes kwam te staan en zo leren we onze reisgenoten vanzelf kennen.
Na een kort rondje over de bazar waar de eerst inkopen worden gedaan is het de hoogste tijd om te gaan slapen, het is nu 22 uur plaatselijke tijd maar in het koude nederland pas 16 uur.

1. Wouter:
    19 juli 2011
    klinkt goed alleen dat niet slapen is wat minder. Jullie auto is weer heel thuis alhoewel ik bijna de verkeerde had gepakt : schuin achter die van jullie stond een Zafira die begon met 52 en dan dezelfde letters als die van jullie.
  2. wendy:
    19 juli 2011
    Goed te lezen dat jullie helemaal veilig zijn aangekomen. Veel plezier.
  3. Yvonne:
    19 juli 2011
    zo dat is goed om te lezen. Het weer word hier beter . Dus ook wij staan er goed op . trusten en geniet in het hotel.
  4. anneke:
    19 juli 2011
    Fijn dat die lange reis achter de rug is. Dat eten ziet er goed uit daar zou ik ook wel van willen proeven.
    Welterusten en geniet van elke dag.
    groetjes Anneke
  5. Hardy & Lia:
    19 juli 2011
    Hallo alle vier' fijn dat je goed bent geland in K L van Glen gehoord dat het erg warm was daar hier is het nog steeds herfst'Hopelijk hebben jullie een fijne vacantie het is een mooi land veel kijkplezier we wachten af wat te horen krijgen van jullie veel groetjes van LIA en HARDY.