dag 3 avond K L

20 juli 2011 - Kuala Lumpur, Maleisië

Nadat we de lunch veroberd hebben, is het tijd om aan onze jetlag te werken. Terug in het hotel doen we het rustig aan en Jasper doet een zeer noodzakelijk slaapje. Om 18:00 zijn we gereed om naar HET HOOFDDOEL van deze reis te gaan: Hard Rock Cafe Kuala Lumpur (natuurlijk is dit gedeelte door Jeroen geschreven). We doen dit door de mono-rail te gebruiken, we stappen bijna uit bij her Hard Rock Cafe. Nadat we, en vooral Joris, van onze classic hamburger heeft genoten, proberen we nog een geo-puntje te scoren. Via de Petronas Twin Towers by night lopen we naar het al donkere verstopplaatsje. We kijken bij de hint, helaas een spoiler foto. We onderzoeken 2 bomen maar ondanks de verblindende zaklantaarn van Jacqueline niets kunnen vinden. Met een ontevreden gevoel zoeken we transport en bij een taxi-standplaats vinden we een ....... taxi, met dit vervoersmiddel gaan we terug naar ons hotel, voor de kosten hoef je een taxi in Kuala Lumpur niet te laten.
Naschrift: Het tweede hoofddoel wordt Hard Rock Cafe Penang. Ik wist niet dat daar ook een cafe was, waar reclame dan toch nuttig is.   : )

1. Maria:
    20 juli 2011
    Wat een avonturen..... hamburger in Maleisie???
    Jullie hebben het naar je zin zo te lezen.... ik wist niet dat ze in Maleisie ook aan hardrock deden !
    Veel plezier en goeie reis verder.
  2. Jos:
    20 juli 2011
    Hoofddoel een Hard Rock Cafe? Die herrie hebben ze in Holland toch ook?
    Alle gekheid op een stokje, zo te lezen hebben jullie veel plezier en al een hopp gezien. Veel succes met het vervolg van de reis en geniet er van.
  3. Annemarie:
    Hoi allemaal,
    Leuk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat. Wat hebben jullie al veel gedaan! Een middagslaapje, Jasper? Dat zal ik onze kinderen eens vertellen. Of was het een siesta? Wat het weer betreft missen jullie niks hoor, wat die optimist van een dag of wat terug jullie ook wijsmaakt: hier is het grijs, met af en toe wat zon en flink wat spatjes regen... morgen ga ik met de kindjes dinosaurussen kijken in Boxtel, wel geen Maleisische tempel, maar ook leuk.

Veel plezier en tot lezes,
    Groetjes van Rob (die nu een kampeer-keukenblok aan het klussen is voor op de fietsendrager) en Annemarie
  4. Olaf:
    Hallo Luitjes,

Veel plezier op Hardrock Café jacht.
    Met alle drie de katten is het goed.

Olaf