Dag 12 Cameron Highlands

29 juli 2011

Jasper heeft nog flinke koort dus die gaat een dagje in het hotel blijven en jeroen blijft bij hem. Ondanks de koorts voelt hij zich niet heel ziek en leest hij zijn boek bijna uit.
Met de restt van de groep gaan we een rondtrip maken door de cameron highlands. we bezoeken een theepalntage, kijken hoe de thee verwerkt wordt van gelukt blaadje tot dat waar wij de thee van zetten. Dan gaan we de vlindertuin in waar we de mooiste exemplaren kunnen bekijken en ook de insecten en de slangen zijn het bekijken waard. Dan gaan we naar een aarbeien kwekerij, daar zijn er hier een heleboel van al smaken de aarbeien wel minder lekker als in nederland.
Tot slot gaan we naar de groente en fruit markt waar we even rondstruinen en de lekkerste lokale lekkernijen proeven en tot slot nog een aantal vruchten ui de highlands, persoonlijk vind ik ze niet zo lekker als de tropische vruchten al was de madarinsinasappel wel lekker.
In de middag blijven Jasper en Joris in het hotel samen met een aantal anderen en gaan Jeroen en jacqueline samen met Patrick van JapieD een mooie wandeling maken langs  een riviertje en uiteraard langs een aantal caches (de basis van de wandeling). helaas degene op het mooiste plekje vinden we niet maar een drietal anderen wel.
Jasper oogt weer wat beter en heeft nu ook geen koorts dus we gaan met JapeiD samen eten in het dorpje, we komen uit bij een backpakkerscafeetje heel gezellig en het eten is heerlijk.
Dan zijn we toch wel oe en duiken vroeg het bed in want we moeten morgen al om 7.45 in de bus zitten.

1. Stef en Miranda:
    30 juli 2011
    Hallo Fam. v. Buul

Fijn om eindelijk weer eens van jullie te horen!! Hopelijk is Jasper niet al te ziek geweest En kunnen jullie nog volop genieten van jullie mooie reis!

Nog een hele fijne en mooie week!

Groetjes Stef en Miranda
    En natuurlijk ook van de rest
  2. Marga:
    2 augustus 2011
    Hé allemaal, even snel gaan kijken op jullie reisverslag, wij zijn zondag teruggekomen van 2 weken Oostenrijk, net iets anders dan bij jullie zie en lees ik............. veel plezier de komende dagen, en tot in het nu tropische Nederland (duurt wel maar 1 dag, dan gaat het weer regenen !) Groetjes fam. de Wit.