dag 5 naar Melaka

22 juli 2011 - Kuala Lumpur, Maleisië

Na het ontbijt gaan we met de bus richting Melaka. Waar we onderweg een heerlijke kop koffie hebben gedronken bij een soort wegrestaurant. De rit werd in tijd wat langer doordat er een flink ongeluk onderweg was gebeurt een vrachtwagen vol nieuwe auto's  gebotst met een ander truck, van de nieuwigheid van de auto's was weinig meer over. de wegen zijn hier trouwens allemaal erg goed al rijden ze soms wel als gekken.
De kids konden niet wachten tot we bij het hotel kwamen want daar is een ZWEMBAD, ze zijn dan ook slechts even op de kamer geweest enkel en alleen om de zwembroek aan te trekken. Het zwembad blijkt op de 10e etage te zijn dus op het dak van het hotel.
Onderwijl dat de jongens een frissen duik nemen gaan Jacquelien en jeroen even op zoek naar een snelle lunch want het is inmiddels 13.30 uur. In een beduimelde supermarkt vinden we een vers bruinbrood en wat boter. Samen met de hagelslag die we zelf hadden meegnomen een prima lunch. Best lekker zo even een boterham met hagelslag.
Onderweg nog geprobeerd een cache te vinden maar helaas zonder resultaat, morgen met versterking nog maar eens terug gaan.
De middag blijft lekker rustig met het loungen aan het zwembad.
Om 18 uur hebben we met de groep afgesproken om samen naar het portugese gedeelte te gaan om te gaan eten bij 88. Een visrestaurant een echte aanrader. We hebben weer heerlijk gegeten aan de boulevard met uitzicht op zee. Ook het natafelen was heerlijk want de kids konden zich heerlijk uityleven op de bpulevard waar ze voor 3 ringitt een vliegtuigje met lampje en trekkoord kochten. Een prachtig gezicht al die vliegnde verlichte ufo's.
Bij de parkeerplaats van het restaurant blijkt ook nog een cache te liggen uiteraard gaan we die ook zoeken. Maar ook die vinden we in de eerste instatie niet, als we later nog eens teruggaan en de hint beter hebben gelezen pakt Ma JapieD de nano in een keer.
De kids kunnen eindelijk een keertje redelijk op tijd naar bed. om 7.30 uur hebben ze al een zwemafspraak het zal mij benieuwen of ze wakker zijn.